5-7й клас
(20.03 - 24.03)
Дотримуємося правил безпеки під час позаурочних фізкультурних занять
Виконати:
Комплекс вправ ранкової гімнастики.
- Ходьба на місці, високо піднімаючи коліна 40 - 60 сек.
- В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі : кругові оберти головою в ліву та праву сторони 4 – 8 разів.
- В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: повороти голови ліворуч, праворуч.
- В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: згинання і розгинання рук в положення вперед, в сторони, вгору
4 – 8 разів.
5. В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: кругові оберти в плечах ( руки прямі), в ліктях, кистями 4 – 8 р.
6. В.П. - стійка, ноги нарізно, руки на поясі: нахили тулуба вправо, вліво в поєднані з рухами рук.
7. В.П. - стійка, ноги нарізно, руки на поясі: повороти тулуба направо, наліво в поєднані з рухами рук.
8. В.П. - стійка, ноги нарізно, руки на поясі : півнахил. Кругові оберти тулубом 5 – 6 разів вправо та вліво.
9.В.П. – О.С. – руки за голову, пальці рук зчеплені в «замок» 1 – руки нагору ( дивитись на кисті ), піднятись на носки, прогнутись вдих; 2 – В.П. видих.
Повороти 6 – 8 разів.
10. В.П. – О.С. – 1 – праву руку вперед; 2 – ліву руку вперед; 3 – праву руку перед грудьми; 4 – ліву руку перед груддю; 5 – руки перед груддю, кисті вверх; 6 – руки вверх; 7 – руки в сторони; 8 – руки вниз.
Повторити 3 – 4 рази.
1.Теоретичні відомості з баскетболу:
правила гри (копіювати та подивитись в ютуб)
https://int.search.tb.ask.com/search/video.jhtml?enc=0&n=780d0c29&p2=%5EAW7%5Exdm009%5EYYA%5EUA&pg=video&pn=1&ptb=79C6B014-339A-4B4C-857C-1163E7FD152C&qs=&searchfor=%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA+%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%83+&si=CO2O7Pm0u8ICFcPJtAodqSMAcA&ss=sub&st=tab&tpr=sbt&trs=wtt
історія розвитку (копіювати та подивитись в ютуб)
https://int.search.tb.ask.com/search/video.jhtml?enc=0&n=780d0c29&p2=%5EAW7%5Exdm009%5EYYA%5EUA&pg=video&pn=1&ptb=79C6B014-339A-4B4C-857C-1163E7FD152C&qs=&searchfor=%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA+%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%83+&si=CO2O7Pm0u8ICFcPJtAodqSMAcA&ss=sub&st=tab&tpr=sbt&trs=wtt
гігієна одягу та тіла
Під час занять баскетболом учні мають дотримуватися гігієнічних вимог до свого тіла, одягу, спортивної форми. Займатися на уроці й у спортивній секції слід у спортивній майці й трусах, взуття – кеди або напівкеди. Після занять варто прийняти душ і переодягти спідню білизну. Тривалість занять не повинна перевищувати 45–60 хв. Пульс – не більше 120–130 уд./хв.
Юний баскетболіст має дотримувати режиму дня. Як відомо, здоров'я всьому голова, а воно на 45% залежить від способу життя. Головна вимога здорового способу життя – руховий режим. Правильно складений режим дня допоможе скрізь встигати, без поспіху й метушні всьому давати лад. Для нормального функціонування організму необхідно чергувати фізичне й розумове навантаження. От зразковий розпорядок дня:
2.- спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності:
- прискорення з різних вихідних положень;
3. Стійка баскетболіста, пересування в стійці, зупинки під час пересувань.
4. Естафети з застосуванням різних способів пересування.
5. Домашнє завдання:
імітація передачі м’яча двома руками від грудей
діставання в стрибку різних предметів
стрибки через скакалку ( 3х10сек.)
Доповідь на тему:
«Дотримання правил техніки безпеки під час проведення уроків з легкої атлетики»
ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ ЛЕГКОЮ АТЛЕТИКОЮ
·
1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ БЕЗПЕКИ
·
■ Дана інструкція розроблена для вчителя та учнів для занять легкою
атлетикою.
·
■ Інструкція поширюється на уроки фізкультури, заняття гуртків, спортивних
секцій, спеціальної медичної групи і є обов’язковою для виконання всіма
учасниками навчально-виховного процесу.
·
■ Уроки легкої атлетики включають в себе наступні розділи:
·
> ходьба;
·
> біг;
·
> стрибки;
·
> метання;
·
> багатоборства;
·
■ До занять допускаються учні:
·
> віднесені за станом здоров'я до основної і підготовчої медичних груп;
·
> які пройшли інструктаж щодо заходів безпеки;
·
> що мають спортивне взуття та форму, які відповідають встановленим
вимогам і погодним умовам.
·
■ 3 учнями спеціальної групи проводяться індивідуальні заняття;
·
■ Заняття проводяться на обладнаному спортивному майданчику або на
стадіоні.
·
■ Учні, які не допущені до занять через відсутність належної спортивної
форми, поганого самопочуття, хвороби або з інших причин повинні бути присутніми
на уроці.
·
■ Урок починається і закінчується за дзвінком згідно розкладу.
·
■ На уроках легкої атлетики учні виконують програмні завдання і здають
навчальні нормативи, згідно з якими отримують поточні, підсумкові та семестрові
оцінки.
·
■ Під час занять легкою атлетикою учень повинен:
·
> бути максимально уважним;
·
> дбайливо ставитися до спортивного інвентарю та обладнання,
використову-вавти його лише за призначенням;
·
> знати і виконувати цю інструкцію.
·
■ Порушення правил безпеки під час занять легкою атлетикою може призвести
до тяжких травм.
·
■ Небезпечні чинники:
·
> травми при падінні на слизькому ґрунті або твердому покритті;
·
> травми при знаходженні в зоні кидка під час занять по метанню;
·
> травми в результаті зіткнень при несподіваній зупинці учнів;
·
> виконання вправ без розминки.
ВИМОГИ ДО СПОРТИВНОГО ОДЯГУ І ВЗУТТЯ:
·
■ Одяг для занять легкою атлетикою повинен бути легким (при необхідності
теплим), не заважати рухам.
·
■ Взуття має бути на підошві, що унеможливлює ковзання. Воно повинно
відповідати розміру стопи, щільно облягати ногу і не заважати кровообігу. На
·
■ підошві і каблуці спортивного взуття дозволяється мати шипи.
·
■ Приносити харчові продукти, мобільні телефони чи інші речі, які не
потрібні на уроці.
·
■ Заважати один одному під час виконання завдань.
·
■ Користуватися несправним спортивним інвентарем та обладнанням.
·
■ Самостійно переносити і встановлювати важке обладнання.
·
■ Змінювати висоту приладів без дозволу вчителя.
·
■ Вживати жувальну гумку на уроці.
·
■ Переходити (перебігати) місця, де проводяться заняття з бігу, стрибків,
метання.
ПРИ ВИКОНАННІ ОКРЕМИХ ЗАВДАНЬ ДОТРИМУВАТИСЯ НАСТУПНИХ ВИМОГ:
СТРИБКИ:
Загальні правила:
·
■ Для стрибків у висоту допускається використання стояків будь-якого типу
за умови їх достатньої жорсткості. Планка має бути виготовлена з деревини,
металу чи
іншого матеріалу з круглим поперечним перерізом.
Вчитель повинен:
·
■ Перевірити готовність ями для стрибків (пісок має бути рихлим і рівним,
брусок для відштовхування не повинен бути вище рівня землі).
·
■ Особисто перевірити пісок в ямі для стрибків щодо наявності небезпечних і
сторонніх предметів.
·
■ Контролювати дотримання учнями вимог безпеки при роботі з господарським
знаряддям праці: лопати і граблі ложити на безпечній віддалі від місця
виконання завдання зубцями донизу.
·
■ Забезпечити розпушування і вирівнювання піску на місці приземлення після
кожного виконання стрибків у висоту і довжину.
·
■ Уважно стежити за правильністю виконання стрибків (зокрема техніки
приземлення).
Учні повинні:
·
■ Спокійно дотримуватися черги виконання завдання.
·
■ Виконувати вправу після дозволу вчителя.
·
■ Стрибок виконувати після того, як попередній учень покине місце
приземлення.
·
■ Приземлятися м'яко з поступовим присіданням.
·
■ Після виконання стрибка швидко звільнити яму і повернутися на своє місце
для виконання наступної спроби з правого або лівого боку доріжки для розбігу.
·
■ Перед стрибками рекомендується покласти у взуття під п'яти гумові
прокладки.
Учням заборонено:
·
■ Виконувати стрибки на нерівному, сипкому і слизькому ґрунті.
·
■ Приземлятись на руки під час стрибка.
·
■ Підсідати під гравця, який вистрибує.
·
■ Перебігати доріжку для розбігу під час виконання спроби іншим учнем;
Метання:
Вчитель повинен:
·
■ Подбати, щоб маса і розміри спортивних приладів для метання відповідали
віку й статі учнів відповідно до Правил змагань, затверджених Федерацією легкої
атлетики України.
·
■ Здійснювати контроль за тим, щоб руки виконавця і ручка приладу були
сухими.
·
■ При метанні в ціль передбачити зону безпеки при відскакуванні снаряда від
землі.
·
■ Не залишати без нагляду спортивний інвентар для штовхання і метання,
зокрема той, який не використовується в даний час на уроці.
Учні повинні:
·
■ Бути особливо уважним під час виконання вправ на метання.
·
■ Виконання вправи починати після команди вчителя.
·
■ Перед метанням переконатися, що у напрямку кидка немає людей.
·
■ Здійснювати випуск снаряда способом, що виключає зрив.
·
■ Учень, який виконує метання диску чи штовхає ядро, не повинен виходити за
межі кола до приземлення приладу.
·
■ Кидки снарядів виконувати в напрямку розміченого сектора.
·
■ При виконанні вправ фронтальним методом розташовуватися в одну шеренгу на
відстані не менше ніж 2 м один від одного.
·
■ Під час поточного виконання вправ з метання учні, які мають взяти снаряди
в секторі, повинні переміщуватися за вчителем безпечним маршрутом (як правило,
з лівого боку на безпечній відстані від сектору).
·
■ Назад до кола метання спортивний прилад переносити, ні в якому разі не
кидати.
Учням заборонено:
·
■ Знаходитися у зоні метання.
·
■ Повертатися спиною у напрямку польоту об’єкта метання.
·
■ Перетинати зону метань кроком, бігом чи стрибками.
·
■ Стояти справа від того, хто кидає (від лівші - зліва).
·
■ Брати снаряд в руки і йти за приладами без дозволу вчителя.
·
■ Здійснювати зустрічні кидки та кидки у напрямку бігової доріжки.
·
■ Подавати або передавати один одному прилади кидком.
·
■ Ловити ядро низько опущеними кистями рук, щоб уникнути травмування
пальців ядром об землю.
·
■ Ловити ядро, стоячи “ноги разом”, щоб уникнути падіння ядра на ноги.
·
■ Метати снаряд вологими долонями.
·
■ Виходити за межі кола до приземлення приладу.
БІГ:
Вчитель повинен:
·
■ Усі бігові змагання проводити при русі в одному напрямку.
·
■ Позначити маршрут руху при бігу по пересічній місцевості.
Учні повинні:
·
■ Виконуючи розминку бігти по крайній доріжці.
·
■ При груповому старті на короткі дистанції бігти тільки по своїй доріжці
(щоб уникнути зіткнень).
·
■ При груповому старті на середні та довгі дистанції бігти перші 200 м.
тільки по своїй доріжці.
·
■ В бігу на довгі дистанції обганяти того, хто біжить попереду, з правого
боку.
·
■ Під час бігу по пересіченій місцевості виконувати завдання з особливою
увагою за маршрутом, визначеним вчителем.
·
■ Після виконання бігових вправ пробігати по інерції 5-15 м, щоб той, хто
біжить ззаду мав можливість закінчити вправу.
·
■ Повертатися на старт по крайній доріжці.
Учням заборонено’.
·
■ Під час бігу розмовляти або дивитися на свою доріжку;
·
■ Зупинятися різко на фініші дистанції. Треба походити кроком, виконуючи
вправи на відновлення дихання.
·
■ Робити різкі зупинки під час бігу.
·
■ Робити підніжки, штовхати у спину, затримувати суперників руками.
·
4. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ЗАНЯТЬ
Після закінчення заняття:
Вчитель повинен:
·
■ Перевірити самопочуття учнів.
·
■ При потребі надати допомогу.
·
■ Підвести підсумок уроку.
·
■ Повідомити оцінюй.
·
■ Уважно оглянути місце проведення занять.
·
■ Переконатися у справності інвентарю.
·
■ Прибрати спортивні прилади на місце їх зберігання.
Учні повинні:
·
■ За командою вчителя організовано стати в шеренгу.
·
■ Після повідомлення про закінчення уроку зібрати і передати вчителеві
спортивний інвентар.
·
■ Залишити спортмайданчик.
·
■ Зняти спортивний одяг і взуття, переодягнутися.
·
■ Ретельно вимити руки з милом.
·
5. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ
Вчитель повинен:
При отриманні травми: У разі виникнення непередбачуваних ситуацій ■
·
> негайно надати першу медичну допомогу потерпілому;
·
> повідомити адміністрацію та батьків;
·
> у випадку необхідності - викликами швидку медичну допомогу за тел.103
або відвезти потерпілого до лікарні.
·
■ У разі виникнення пожежі:
·
> негайно припинити заняття;
ВИМОГИ ДО СПОРТИВНОГО МАЙДАНЧИКА:
·
■ Спортивний майданчик повинен бути розміщений в спортивній зоні на
відстані не менше, як 10 м від навчального корпусу.
·
■ Спортивна зона пришкільної ділянки повинна мати огорожу по периметру
заввишки 0,5—0,8 м. Дозволяється як огорожу використовувати кущі з нешкідли
вими плодами (неотруйними, неколючими).
·
■ Майданчики для ігор повинні бути стандартних розмірів, рівними, очищеними
від сторонніх предметів.
·
■ Спортивний майданчик не можна огороджувати канавами, влаштовувати
дерев'яні або цегляні бордюри. Дерева, стовпи, паркани та інші предмети, що
можуть спричинити травму, повинні бути розміщені не ближче як за 2 метри від
краю майданчика.
·
■ Бігова доріжка повинна бути спеціально обладнаною, не мати пагорбів, ям.
слизького ґрунту і продовжуватися не менше як на 15 метрів за фінішну позначку.
·
■ Ями для стрибків мають бути заповнені піском, розпушеним на глибину 20-40
см. Пісок повинен бути чистим і рихлим, брусок для відштовхування розміщуватися
на одному рівні з землею.
·
■ Місця, призначені для метання спортивних снарядів, розміщуються на такій
місцевості, яка добре проглядається і знаходиться на значній відстані від
громадських місць (тротуару, дороги, майданчика для дітей).
·
■ Метання спортивних приладів має проводитися з дотриманням заходів
безпеки, які унеможливлюють попадання приладів за межі майданчика. Довжина
секторів для приземлення спортивних приладів має бути не менш як 60 м.
·
■ Місце проведення занять з лижної підготовки: профіль схилів, рельєф
місцевості, дистанцію та умови проведення треба ретельно вибирати відповідно до
вікових особливостей і фізичної підготовки учнів.
·
■ Зберігати і переносити спортивний інвентар для метання треба в
спеціальних укладках.
·
2. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПЕРЕД ПОЧАТКОМ УРОКУ (ЗАНЯТЬ)
Перед початком занять легкою атлетикою:
Вчитель повинен:
·
■ Забезпечити належний порядок та відповідність санітарно-гігієнічним
вимогам місце проведення заняття.
·
■ Перевірити справність обладнання, надійність його встановлення і
закріплення.
·
■ Підготувати спортивний інвентар (витерти насухо диск, ядро, гранату
тощо).
Учні повинні:
·
■ На перерві перед уроком переодягнутися в своєму класі в спортивну форму і
взуття, визначені вимогами до даного виду занять (спочатку хлопці, а після їх
виходу - дівчата). Свої речі всі акуратно складають на свій стіл або вішають на
вішалку.
·
■ Зняти з себе всі прикраси (ланцюжки, сережки, персні, годинники тощо).
·
■ Забезпечити вимоги безпеки щодо до зовнішнього вигляду:
·
> одяг повинен бути чистим, акуратним, безпечним, відповідати вимогам
сезону і погоди;
·
> нігті підстриженими;
> волосся підібраним.
·
■ Забрати з кишень спортивної форми ріжучі, колючі та інші сторонні
предмети.
·
■ Організовано вийти на місце, де буде проводитися урок.
·
■ Під керівництвом вчителя підготувати інвентар та обладнання, необхідні
для занять.
Учні зобов’язані попередити вчителя:
·
■ про наявність документів про звільнення від (або допуск до) занять після
хвороби;
·
■ про погане самопочуття;
·
■ про несправність спортивного обладнання;
·
■ про травмування під час уроку.
·
3. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС УРОКУ (ЗАНЯТЬ)
Під час уроку з легкої атлетики
Вчитель повинен:
·
■ Урок розпочати по дзвінку із загального шикування учнів.
·
■ Перед вивченням нової теми провести інструктаж учнів з безпеки
життєдіяльності та зробити запис у відповідному журналі.
·
■ Провести розминку. Під час сильного вітру, низької температури і
підвищеної вологості збільшити час, відведений на розминку перед виконанням
легкоатлети-них вправ і забезпечити більшу інтенсивність.
·
■ Уважно стежити, щоб техніка виконання вправ відповідала вимогам
навчальної програми.
·
■ Не залишати без нагляду спортивний інвентар.
Учні повинні:
·
■ Після дзвінка на урок, по команді вчителя, вишикуватися (за визначеним
правилом) на спортмайданчику.
·
■ Знати і дотримуватись правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних
вимог.
·
■ Виконувати вправу після дозволу вчителя
·
■ Бути дисциплінованими та уважними під час виконання завдань.
·
■ Беззаперечно виконувати вказівки вчителя.
·
■ Витримувати належний інтервал, не штовхатися, не зупинятися, не ставити
підніжок при виконанні вправ потоком.
·
■ Знаходитись на безпечній відстані від місця занять на спортивних приладах
інших учасників.
·
■ Опановувати і вдосконалювати методи самоконтролю.
·
■ Підтримувати чистоту та порядок на спортмайданчику (стадіоні).
·
■ Берегти шкільне спортивне обладнання та інвентар.
·
■ При отриманні травми, поганому самопочутті (запаморочення, біль в ділянці
серця, печінки, живота, при шлунково-кишкових розладах чи інших негараздах)
негайно припинити заняття і повідомити вчителю.
Учням заборонено:
·
■ Користуватися спортивним обладнанням та інвентарем без дозволу вчителя.
·
■ Виконувати вправи без присутності і керівництва вчителя.
·
> вивести учнів у безпечне місце;
·
> сповістити адміністрацію (через старосту класу чи іншого учня);
·
> викликати пожежна частину за тел. 101.
·
> почати ліквідацію пожежі первинними засобами.
Учні повинні:
·
■ У випадку аварійної ситуації зберігати спокій і виконувати вказівки
вчителя.
Рекомендовані заходи щодо попередження нещасних випадків:
·
■ не курити в місцях проведення навчальних (тренувальних) занять;
·
■ не приносити на урок вибухонебезпечних та отруйних речовин;
·
■ бути завжди присутнім на уроці.
·
6. ПЕРША МЕДИЧНА (ДОЛІКАРСЬКА) ДОПОМОГА ПОТЕРПІЛИМ:
·
■ При забоях:
- > до
забитого місця прикласти холодний предмет (сніг, лід, тканину змочену
холодною водою) і щільно забинтувати забите місце.
- ■ ПРИ РОЗТЯГНЕННІ
ЗВ’ЯЗОК:
ознака розтягнення', різкий біль і набряк у суглобі;
допомога'.
- >
прикласти холод;
- >
туге бинтування;
- >
забезпечення спокою.
- ■ ПРИ ПЕРЕЛОМІ:
- >
зупинити артеріальну кровотечу;
- >
накласти стерильну пов‘язку на рану (якщо перелом відкритий);
- >
забезпечити нерухомість кісток у місцях перелому накладанням спеціальних
шин або підручних засобів з фіксацією двох найближчих суглобів;
- >
доставити потерпілого в лікарню або викликати швидку допомогу (тел. 103).
5-7й клас
(20.03 - 24.03)
Дотримуємося правил безпеки під час позаурочних фізкультурних занять
Виконати:
Комплекс вправ ранкової гімнастики.
- Ходьба на місці, високо піднімаючи коліна 40 - 60 сек.
- В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі : кругові оберти головою в ліву та праву сторони 4 – 8 разів.
- В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: повороти голови ліворуч, праворуч.
- В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: згинання і розгинання рук в положення вперед, в сторони, вгору
4 – 8 разів.
5. В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: кругові оберти в плечах ( руки прямі), в ліктях, кистями 4 – 8 р.
6. В.П. - стійка, ноги нарізно, руки на поясі: нахили тулуба вправо, вліво в поєднані з рухами рук.
7. В.П. - стійка, ноги нарізно, руки на поясі: повороти тулуба направо, наліво в поєднані з рухами рук.
8. В.П. - стійка, ноги нарізно, руки на поясі : півнахил. Кругові оберти тулубом 5 – 6 разів вправо та вліво.
9.В.П. – О.С. – руки за голову, пальці рук зчеплені в «замок» 1 – руки нагору ( дивитись на кисті ), піднятись на носки, прогнутись вдих; 2 – В.П. видих.
Повороти 6 – 8 разів.
10. В.П. – О.С. – 1 – праву руку вперед; 2 – ліву руку вперед; 3 – праву руку перед грудьми; 4 – ліву руку перед груддю; 5 – руки перед груддю, кисті вверх; 6 – руки вверх; 7 – руки в сторони; 8 – руки вниз.
Повторити 3 – 4 рази.
1.Теоретичні відомості з баскетболу:
правила гри (копіювати та подивитись в ютуб)
https://int.search.tb.ask.com/search/video.jhtml?enc=0&n=780d0c29&p2=%5EAW7%5Exdm009%5EYYA%5EUA&pg=video&pn=1&ptb=79C6B014-339A-4B4C-857C-1163E7FD152C&qs=&searchfor=%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA+%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%83+&si=CO2O7Pm0u8ICFcPJtAodqSMAcA&ss=sub&st=tab&tpr=sbt&trs=wtt
історія розвитку (копіювати та подивитись в ютуб)
https://int.search.tb.ask.com/search/video.jhtml?enc=0&n=780d0c29&p2=%5EAW7%5Exdm009%5EYYA%5EUA&pg=video&pn=1&ptb=79C6B014-339A-4B4C-857C-1163E7FD152C&qs=&searchfor=%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA+%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%83+&si=CO2O7Pm0u8ICFcPJtAodqSMAcA&ss=sub&st=tab&tpr=sbt&trs=wtt
гігієна одягу та тіла
Під час занять баскетболом учні мають дотримуватися гігієнічних вимог до свого тіла, одягу, спортивної форми. Займатися на уроці й у спортивній секції слід у спортивній майці й трусах, взуття – кеди або напівкеди. Після занять варто прийняти душ і переодягти спідню білизну. Тривалість занять не повинна перевищувати 45–60 хв. Пульс – не більше 120–130 уд./хв.
Юний баскетболіст має дотримувати режиму дня. Як відомо, здоров'я всьому голова, а воно на 45% залежить від способу життя. Головна вимога здорового способу життя – руховий режим. Правильно складений режим дня допоможе скрізь встигати, без поспіху й метушні всьому давати лад. Для нормального функціонування організму необхідно чергувати фізичне й розумове навантаження. От зразковий розпорядок дня:
2.- спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності:
- прискорення з різних вихідних положень;
3. Стійка баскетболіста, пересування в стійці, зупинки під час пересувань.
4. Естафети з застосуванням різних способів пересування.
5. Домашнє завдання:
імітація передачі м’яча двома руками від грудей
діставання в стрибку різних предметів
стрибки через скакалку ( 3х10сек.)
Комментариев нет:
Отправить комментарий