Дистанційне навчання фізичне виховання

 

                                                   





                                      5-7й клас  

                                  (20.03 - 24.03)

 

Дотримуємося правил безпеки під час позаурочних фізкультурних занять

                                                      Виконати:

Комплекс вправ ранкової гімнастики.

  1. Ходьба на місці, високо піднімаючи коліна   40  - 60 сек.
  2. В.П.  – стійка, ноги нарізно, руки на поясі : кругові оберти  головою в ліву та праву сторони        4 – 8 разів.
  3. В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: повороти голови ліворуч, праворуч.
  4. В.П. – стійка, ноги нарізно, руки   на поясі: згинання і розгинання рук в положення вперед, в сторони, вгору

    4 – 8 разів.

5. В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: кругові оберти в плечах ( руки прямі), в ліктях, кистями  4 – 8 р.

6.  В.П. -  стійка, ноги нарізно, руки на поясі:  нахили тулуба вправо, вліво в поєднані з рухами  рук.

7.   В.П. -  стійка, ноги нарізно, руки на поясі:  повороти тулуба направо, наліво в поєднані з рухами  рук.

8. В.П. - стійка, ноги нарізно, руки на поясі : півнахил.   Кругові  оберти тулубом 5 – 6 разів вправо   та вліво.

 

9.В.П. – О.С. – руки за голову, пальці рук  зчеплені в «замок» 1 – руки нагору ( дивитись на кисті ), піднятись на носки, прогнутись вдих;  2 – В.П. видих.

Повороти  6 – 8 разів.

 

10. В.П. – О.С.  – 1 – праву руку вперед; 2 – ліву руку вперед; 3 – праву руку перед грудьми;   4 – ліву руку перед груддю; 5 – руки перед груддю, кисті вверх; 6 – руки вверх; 7 – руки в сторони; 8 – руки вниз.

Повторити 3 – 4 рази.

 

1.Теоретичні відомості з баскетболу: 

правила гри  (копіювати та подивитись в ютуб)

https://int.search.tb.ask.com/search/video.jhtml?enc=0&n=780d0c29&p2=%5EAW7%5Exdm009%5EYYA%5EUA&pg=video&pn=1&ptb=79C6B014-339A-4B4C-857C-1163E7FD152C&qs=&searchfor=%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA+%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%83+&si=CO2O7Pm0u8ICFcPJtAodqSMAcA&ss=sub&st=tab&tpr=sbt&trs=wtt

історія розвитку  (копіювати та подивитись в ютуб)

 https://int.search.tb.ask.com/search/video.jhtml?enc=0&n=780d0c29&p2=%5EAW7%5Exdm009%5EYYA%5EUA&pg=video&pn=1&ptb=79C6B014-339A-4B4C-857C-1163E7FD152C&qs=&searchfor=%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA+%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%83+&si=CO2O7Pm0u8ICFcPJtAodqSMAcA&ss=sub&st=tab&tpr=sbt&trs=wtt

гігієна одягу та тіла

Під час занять баскетболом учні мають дотримуватися гігієнічних ви­мог до свого тіла, одягу, спортивної форми. Займатися на уроці й у спор­тивній секції слід у спортивній майці й трусах, взуття – кеди або напівкеди. Після занять варто прийняти душ і переодягти спідню білизну. Трива­лість занять не повинна перевищу­вати 45–60 хв. Пульс – не більше 120–130 уд./хв.

Юний баскетболіст має дотримува­ти режиму дня. Як відомо, здоров'я всьому голова, а воно на 45% залежить від способу життя. Головна вимога здорового способу життя – руховий режим. Правильно складений режим дня допоможе скрізь встигати, без поспіху й метушні всьому давати лад. Для нормального функціонування ор­ганізму необхідно чергувати фізичне й розумове навантаження. От зразко­вий розпорядок дня:

 

2.- спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності:

   - прискорення з різних вихідних положень;


3. Стійка баскетболіста, пересування в стійці, зупинки під час пересувань.

4. Естафети з застосуванням  різних способів пересування.

 

5. Домашнє завдання: 

імітація передачі м’яча двома руками від грудей

 діставання в стрибку різних предметів

стрибки через скакалку ( 3х10сек.)



      Доповідь на тему: 

«Дотримання правил техніки безпеки під час проведення уроків з легкої атлетики»

ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ ЛЕГКОЮ АТЛЕТИКОЮ

·                     1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ БЕЗПЕКИ

·                     ■ Дана інструкція розроблена для вчителя та учнів для занять легкою атлетикою.

·                     ■ Інструкція поширюється на уроки фізкультури, заняття гуртків, спортивних секцій, спеціальної медичної групи і є обов’язковою для виконання всіма учасниками навчально-виховного процесу.

·                     ■ Уроки легкої атлетики включають в себе наступні розділи:

·                     > ходьба;

·                     > біг;

·                     > стрибки;

·                     > метання;

·                     > багатоборства;

·                     ■ До занять допускаються учні:

·                     > віднесені за станом здоров'я до основної і підготовчої медичних груп;

·                     > які пройшли інструктаж щодо заходів безпеки;

·                     > що мають спортивне взуття та форму, які відповідають встановленим вимогам і погодним умовам.

·                     ■ 3 учнями спеціальної групи проводяться індивідуальні заняття;

·                     ■ Заняття проводяться на обладнаному спортивному майданчику або на стадіоні.

·                     ■ Учні, які не допущені до занять через відсутність належної спортивної форми, поганого самопочуття, хвороби або з інших причин повинні бути присутніми на уроці.

·                     ■ Урок починається і закінчується за дзвінком згідно розкладу.

·                     ■ На уроках легкої атлетики учні виконують програмні завдання і здають навчальні нормативи, згідно з якими отримують поточні, підсумкові та семестрові оцінки.

·                     ■ Під час занять легкою атлетикою учень повинен:

·                     > бути максимально уважним;

·                     > дбайливо ставитися до спортивного інвентарю та обладнання, використову-вавти його лише за призначенням;

·                     > знати і виконувати цю інструкцію.

·                     ■ Порушення правил безпеки під час занять легкою атлетикою може призвести до тяжких травм.

·                     ■ Небезпечні чинники:

·                     > травми при падінні на слизькому ґрунті або твердому покритті;

·                     > травми при знаходженні в зоні кидка під час занять по метанню;

·                     > травми в результаті зіткнень при несподіваній зупинці учнів;

·                     > виконання вправ без розминки.

ВИМОГИ ДО СПОРТИВНОГО ОДЯГУ І ВЗУТТЯ:

·                     ■ Одяг для занять легкою атлетикою повинен бути легким (при необхідності теплим), не заважати рухам.

·                     ■ Взуття має бути на підошві, що унеможливлює ковзання. Воно повинно відповідати розміру стопи, щільно облягати ногу і не заважати кровообігу. На

·                     ■ підошві і каблуці спортивного взуття дозволяється мати шипи.

·                     ■ Приносити харчові продукти, мобільні телефони чи інші речі, які не потрібні на уроці.

·                     ■ Заважати один одному під час виконання завдань.

·                     ■ Користуватися несправним спортивним інвентарем та обладнанням.

·                     ■ Самостійно переносити і встановлювати важке обладнання.

·                     ■ Змінювати висоту приладів без дозволу вчителя.

·                     ■ Вживати жувальну гумку на уроці.

·                     ■ Переходити (перебігати) місця, де проводяться заняття з бігу, стрибків, метання.

ПРИ ВИКОНАННІ ОКРЕМИХ ЗАВДАНЬ ДОТРИМУВАТИСЯ НАСТУПНИХ ВИМОГ:

СТРИБКИ:

Загальні правила:

·                     ■ Для стрибків у висоту допускається використання стояків будь-якого типу за умови їх достатньої жорсткості. Планка має бути виготовлена з деревини, металу чи

іншого матеріалу з круглим поперечним перерізом.

Вчитель повинен:

·                     ■ Перевірити готовність ями для стрибків (пісок має бути рихлим і рівним, брусок для відштовхування не повинен бути вище рівня землі).

·                     ■ Особисто перевірити пісок в ямі для стрибків щодо наявності небезпечних і сторонніх предметів.

·                     ■ Контролювати дотримання учнями вимог безпеки при роботі з господарським знаряддям праці: лопати і граблі ложити на безпечній віддалі від місця виконання завдання зубцями донизу.

·                     ■ Забезпечити розпушування і вирівнювання піску на місці приземлення після кожного виконання стрибків у висоту і довжину.

·                     ■ Уважно стежити за правильністю виконання стрибків (зокрема техніки приземлення).

Учні повинні:

·                     ■ Спокійно дотримуватися черги виконання завдання.

·                     ■ Виконувати вправу після дозволу вчителя.

·                     ■ Стрибок виконувати після того, як попередній учень покине місце приземлення.

·                     ■ Приземлятися м'яко з поступовим присіданням.

·                     ■ Після виконання стрибка швидко звільнити яму і повернутися на своє місце для виконання наступної спроби з правого або лівого боку доріжки для розбігу.

·                     ■ Перед стрибками рекомендується покласти у взуття під п'яти гумові прокладки.

Учням заборонено:

·                     ■ Виконувати стрибки на нерівному, сипкому і слизькому ґрунті.

·                     ■ Приземлятись на руки під час стрибка.

·                     ■ Підсідати під гравця, який вистрибує.

·                     ■ Перебігати доріжку для розбігу під час виконання спроби іншим учнем;

Метання:

Вчитель повинен:

·                     ■ Подбати, щоб маса і розміри спортивних приладів для метання відповідали віку й статі учнів відповідно до Правил змагань, затверджених Федерацією легкої атлетики України.

·                     ■ Здійснювати контроль за тим, щоб руки виконавця і ручка приладу були сухими.

·                     ■ При метанні в ціль передбачити зону безпеки при відскакуванні снаряда від землі.

·                     ■ Не залишати без нагляду спортивний інвентар для штовхання і метання, зокрема той, який не використовується в даний час на уроці.

Учні повинні:

·                     ■ Бути особливо уважним під час виконання вправ на метання.

·                     ■ Виконання вправи починати після команди вчителя.

·                     ■ Перед метанням переконатися, що у напрямку кидка немає людей.

·                     ■ Здійснювати випуск снаряда способом, що виключає зрив.

·                     ■ Учень, який виконує метання диску чи штовхає ядро, не повинен виходити за межі кола до приземлення приладу.

·                     ■ Кидки снарядів виконувати в напрямку розміченого сектора.

·                     ■ При виконанні вправ фронтальним методом розташовуватися в одну шеренгу на відстані не менше ніж 2 м один від одного.

·                     ■ Під час поточного виконання вправ з метання учні, які мають взяти снаряди в секторі, повинні переміщуватися за вчителем безпечним маршрутом (як правило, з лівого боку на безпечній відстані від сектору).

·                     ■ Назад до кола метання спортивний прилад переносити, ні в якому разі не кидати.

Учням заборонено:

·                     ■ Знаходитися у зоні метання.

·                     ■ Повертатися спиною у напрямку польоту об’єкта метання.

·                     ■ Перетинати зону метань кроком, бігом чи стрибками.

·                     ■  Стояти справа від того, хто кидає (від лівші - зліва).

·                     ■ Брати снаряд в руки і йти за приладами без дозволу вчителя.

·                     ■ Здійснювати зустрічні кидки та кидки у напрямку бігової доріжки.

·                     ■ Подавати або передавати один одному прилади кидком.

·                     ■ Ловити ядро низько опущеними кистями рук, щоб уникнути травмування пальців ядром об землю.

·                     ■ Ловити ядро, стоячи “ноги разом”, щоб уникнути падіння ядра на ноги.

·                     ■ Метати снаряд вологими долонями.

·                     ■ Виходити за межі кола до приземлення приладу.

БІГ:

Вчитель повинен:

·                     ■ Усі бігові змагання проводити при русі в одному напрямку.

·                     ■ Позначити маршрут руху при бігу по пересічній місцевості.

Учні повинні:

·                     ■ Виконуючи розминку бігти по крайній доріжці.

·                     ■ При груповому старті на короткі дистанції бігти тільки по своїй доріжці (щоб уникнути зіткнень).

·                     ■ При груповому старті на середні та довгі дистанції бігти перші 200 м. тільки по своїй доріжці.

·                     ■ В бігу на довгі дистанції обганяти того, хто біжить попереду, з правого боку.

·                     ■ Під час бігу по пересіченій місцевості виконувати завдання з особливою увагою за маршрутом, визначеним вчителем.

·                     ■ Після виконання бігових вправ пробігати по інерції 5-15 м, щоб той, хто біжить ззаду мав можливість закінчити вправу.

·                     ■ Повертатися на старт по крайній доріжці.

Учням заборонено’.

·                     ■ Під час бігу розмовляти або дивитися на свою доріжку;

·                     ■ Зупинятися різко на фініші дистанції. Треба походити кроком, виконуючи вправи на відновлення дихання.

·                     ■ Робити різкі зупинки під час бігу.

·                     ■ Робити підніжки, штовхати у спину, затримувати суперників руками.

·                     4. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ЗАНЯТЬ

Після закінчення заняття:

Вчитель повинен:

·                     ■ Перевірити самопочуття учнів.

·                     ■ При потребі надати допомогу.

·                     ■ Підвести підсумок уроку.

·                     ■ Повідомити оцінюй.

·                     ■ Уважно оглянути місце проведення занять.

·                     ■ Переконатися у справності інвентарю.

·                     ■ Прибрати спортивні прилади на місце їх зберігання.

Учні повинні:

·                     ■ За командою вчителя організовано стати в шеренгу.

·                     ■ Після повідомлення про закінчення уроку зібрати і передати вчителеві спортивний інвентар.

·                     ■ Залишити спортмайданчик.

·                     ■ Зняти спортивний одяг і взуття, переодягнутися.

·                     ■ Ретельно вимити руки з милом.

·                     5. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ

Вчитель повинен:

При отриманні травми: У разі виникнення непередбачуваних ситуацій ■

·                     > негайно надати першу медичну допомогу потерпілому;

·                     > повідомити адміністрацію та батьків;

·                     > у випадку необхідності - викликами швидку медичну допомогу за тел.103 або відвезти потерпілого до лікарні.

·                     ■ У разі виникнення пожежі:

·                     > негайно припинити заняття;

ВИМОГИ ДО СПОРТИВНОГО МАЙДАНЧИКА:

·                     ■ Спортивний майданчик повинен бути розміщений в спортивній зоні на відстані не менше, як 10 м від навчального корпусу.

·                     ■ Спортивна зона пришкільної ділянки повинна мати огорожу по периметру заввишки 0,5—0,8 м. Дозволяється як огорожу використовувати кущі з нешкідли вими плодами (неотруйними, неколючими).

·                     ■ Майданчики для ігор повинні бути стандартних розмірів, рівними, очищеними від сторонніх предметів.

·                     ■ Спортивний майданчик не можна огороджувати канавами, влаштовувати дерев'яні або цегляні бордюри. Дерева, стовпи, паркани та інші предмети, що можуть спричинити травму, повинні бути розміщені не ближче як за 2 метри від краю майданчика.

·                     ■ Бігова доріжка повинна бути спеціально обладнаною, не мати пагорбів, ям. слизького ґрунту і продовжуватися не менше як на 15 метрів за фінішну позначку.

·                     ■ Ями для стрибків мають бути заповнені піском, розпушеним на глибину 20-40 см. Пісок повинен бути чистим і рихлим, брусок для відштовхування розміщуватися на одному рівні з землею.

·                     ■ Місця, призначені для метання спортивних снарядів, розміщуються на такій місцевості, яка добре проглядається і знаходиться на значній відстані від громадських місць (тротуару, дороги, майданчика для дітей).

·                     ■ Метання спортивних приладів має проводитися з дотриманням заходів безпеки, які унеможливлюють попадання приладів за межі майданчика. Довжина секторів для приземлення спортивних приладів має бути не менш як 60 м.

·                     ■ Місце проведення занять з лижної підготовки: профіль схилів, рельєф місцевості, дистанцію та умови проведення треба ретельно вибирати відповідно до вікових особливостей і фізичної підготовки учнів.

·                     ■ Зберігати і переносити спортивний інвентар для метання треба в спеціальних укладках.

·                     2. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПЕРЕД ПОЧАТКОМ УРОКУ (ЗАНЯТЬ)

Перед початком занять легкою атлетикою:

Вчитель повинен:

·                     ■ Забезпечити належний порядок та відповідність санітарно-гігієнічним вимогам місце проведення заняття.

·                     ■ Перевірити справність обладнання, надійність його встановлення і закріплення.

·                     ■ Підготувати спортивний інвентар (витерти насухо диск, ядро, гранату тощо).

Учні повинні:

·                     ■ На перерві перед уроком переодягнутися в своєму класі в спортивну форму і взуття, визначені вимогами до даного виду занять (спочатку хлопці, а після їх виходу - дівчата). Свої речі всі акуратно складають на свій стіл або вішають на вішалку.

·                     ■ Зняти з себе всі прикраси (ланцюжки, сережки, персні, годинники тощо).

·                     ■ Забезпечити вимоги безпеки щодо до зовнішнього вигляду:

·                     > одяг повинен бути чистим, акуратним, безпечним, відповідати вимогам сезону і погоди;

·                     > нігті підстриженими;

> волосся підібраним.

·                     ■ Забрати з кишень спортивної форми ріжучі, колючі та інші сторонні предмети.

·                     ■ Організовано вийти на місце, де буде проводитися урок.

·                     ■ Під керівництвом вчителя підготувати інвентар та обладнання, необхідні для занять.

Учні зобов’язані попередити вчителя:

·                     ■ про наявність документів про звільнення від (або допуск до) занять після хвороби;

·                     ■ про погане самопочуття;

·                     ■ про несправність спортивного обладнання;

·                     ■ про травмування під час уроку.

·                     3. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС УРОКУ (ЗАНЯТЬ)

Під час уроку з легкої атлетики

Вчитель повинен:

·                     ■ Урок розпочати по дзвінку із загального шикування учнів.

·                     ■ Перед вивченням нової теми провести інструктаж учнів з безпеки життєдіяльності та зробити запис у відповідному журналі.

·                     ■ Провести розминку. Під час сильного вітру, низької температури і підвищеної вологості збільшити час, відведений на розминку перед виконанням легкоатлети-них вправ і забезпечити більшу інтенсивність.

·                     ■ Уважно стежити, щоб техніка виконання вправ відповідала вимогам навчальної програми.

·                     ■ Не залишати без нагляду спортивний інвентар.

Учні повинні:

·                     ■ Після дзвінка на урок, по команді вчителя, вишикуватися (за визначеним правилом) на спортмайданчику.

·                     ■ Знати і дотримуватись правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог.

·                     ■ Виконувати вправу після дозволу вчителя

·                     ■ Бути дисциплінованими та уважними під час виконання завдань.

·                     ■ Беззаперечно виконувати вказівки вчителя.

·                     ■ Витримувати належний інтервал, не штовхатися, не зупинятися, не ставити підніжок при виконанні вправ потоком.

·                     ■ Знаходитись на безпечній відстані від місця занять на спортивних приладах інших учасників.

·                     ■ Опановувати і вдосконалювати методи самоконтролю.

·                     ■ Підтримувати чистоту та порядок на спортмайданчику (стадіоні).

·                     ■ Берегти шкільне спортивне обладнання та інвентар.

·                     ■ При отриманні травми, поганому самопочутті (запаморочення, біль в ділянці серця, печінки, живота, при шлунково-кишкових розладах чи інших негараздах) негайно припинити заняття і повідомити вчителю.

Учням заборонено:

·                     ■ Користуватися спортивним обладнанням та інвентарем без дозволу вчителя.

·                     ■ Виконувати вправи без присутності і керівництва вчителя.

·                     > вивести учнів у безпечне місце;

·                     > сповістити адміністрацію (через старосту класу чи іншого учня);

·                     > викликати пожежна частину за тел. 101.

·                     > почати ліквідацію пожежі первинними засобами.

Учні повинні:

·                     ■ У випадку аварійної ситуації зберігати спокій і виконувати вказівки вчителя.

Рекомендовані заходи щодо попередження нещасних випадків:

·                     ■ не курити в місцях проведення навчальних (тренувальних) занять;

·                     ■ не приносити на урок вибухонебезпечних та отруйних речовин;

·                     ■ бути завжди присутнім на уроці.

·                     6. ПЕРША МЕДИЧНА (ДОЛІКАРСЬКА) ДОПОМОГА ПОТЕРПІЛИМ:

·                     ■ При забоях:

  • > до забитого місця прикласти холодний предмет (сніг, лід, тканину змочену холодною водою) і щільно забинтувати забите місце.
  • ■ ПРИ РОЗТЯГНЕННІ ЗВ’ЯЗОК:

ознака розтягнення', різкий біль і набряк у суглобі;

допомога'.

  • > прикласти холод;
  • > туге бинтування;
  • > забезпечення спокою.
  • ■ ПРИ ПЕРЕЛОМІ:
  • > зупинити артеріальну кровотечу;
  • > накласти стерильну пов‘язку на рану (якщо перелом відкритий);
  • > забезпечити нерухомість кісток у місцях перелому накладанням спеціальних шин або підручних засобів з фіксацією двох найближчих суглобів;
  • > доставити потерпілого в лікарню або викликати швидку допомогу (тел. 103).







                                      5-7й клас  

                                  (20.03 - 24.03)

 

Дотримуємося правил безпеки під час позаурочних фізкультурних занять

                                                      Виконати:

Комплекс вправ ранкової гімнастики.

  1. Ходьба на місці, високо піднімаючи коліна   40  - 60 сек.
  2. В.П.  – стійка, ноги нарізно, руки на поясі : кругові оберти  головою в ліву та праву сторони        4 – 8 разів.
  3. В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: повороти голови ліворуч, праворуч.
  4. В.П. – стійка, ноги нарізно, руки   на поясі: згинання і розгинання рук в положення вперед, в сторони, вгору

    4 – 8 разів.

5. В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: кругові оберти в плечах ( руки прямі), в ліктях, кистями  4 – 8 р.

6.  В.П. -  стійка, ноги нарізно, руки на поясі:  нахили тулуба вправо, вліво в поєднані з рухами  рук.

7.   В.П. -  стійка, ноги нарізно, руки на поясі:  повороти тулуба направо, наліво в поєднані з рухами  рук.

8. В.П. - стійка, ноги нарізно, руки на поясі : півнахил.   Кругові  оберти тулубом 5 – 6 разів вправо   та вліво.

 

9.В.П. – О.С. – руки за голову, пальці рук  зчеплені в «замок» 1 – руки нагору ( дивитись на кисті ), піднятись на носки, прогнутись вдих;  2 – В.П. видих.

Повороти  6 – 8 разів.

 

10. В.П. – О.С.  – 1 – праву руку вперед; 2 – ліву руку вперед; 3 – праву руку перед грудьми;   4 – ліву руку перед груддю; 5 – руки перед груддю, кисті вверх; 6 – руки вверх; 7 – руки в сторони; 8 – руки вниз.

Повторити 3 – 4 рази.

 

1.Теоретичні відомості з баскетболу: 

правила гри  (копіювати та подивитись в ютуб)

https://int.search.tb.ask.com/search/video.jhtml?enc=0&n=780d0c29&p2=%5EAW7%5Exdm009%5EYYA%5EUA&pg=video&pn=1&ptb=79C6B014-339A-4B4C-857C-1163E7FD152C&qs=&searchfor=%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA+%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%83+&si=CO2O7Pm0u8ICFcPJtAodqSMAcA&ss=sub&st=tab&tpr=sbt&trs=wtt

історія розвитку  (копіювати та подивитись в ютуб)

 https://int.search.tb.ask.com/search/video.jhtml?enc=0&n=780d0c29&p2=%5EAW7%5Exdm009%5EYYA%5EUA&pg=video&pn=1&ptb=79C6B014-339A-4B4C-857C-1163E7FD152C&qs=&searchfor=%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA+%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%83+&si=CO2O7Pm0u8ICFcPJtAodqSMAcA&ss=sub&st=tab&tpr=sbt&trs=wtt

гігієна одягу та тіла

Під час занять баскетболом учні мають дотримуватися гігієнічних ви­мог до свого тіла, одягу, спортивної форми. Займатися на уроці й у спор­тивній секції слід у спортивній майці й трусах, взуття – кеди або напівкеди. Після занять варто прийняти душ і переодягти спідню білизну. Трива­лість занять не повинна перевищу­вати 45–60 хв. Пульс – не більше 120–130 уд./хв.

Юний баскетболіст має дотримува­ти режиму дня. Як відомо, здоров'я всьому голова, а воно на 45% залежить від способу життя. Головна вимога здорового способу життя – руховий режим. Правильно складений режим дня допоможе скрізь встигати, без поспіху й метушні всьому давати лад. Для нормального функціонування ор­ганізму необхідно чергувати фізичне й розумове навантаження. От зразко­вий розпорядок дня:

 

2.- спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності:

   - прискорення з різних вихідних положень;


3. Стійка баскетболіста, пересування в стійці, зупинки під час пересувань.

4. Естафети з застосуванням  різних способів пересування.

 

5. Домашнє завдання: 

імітація передачі м’яча двома руками від грудей

 діставання в стрибку різних предметів

стрибки через скакалку ( 3х10сек.)


Весела бджілка

Комментариев нет:

Отправить комментарий